Skip to main content
צרו קשר: 04-8408888

חיזוק שרירים וחיטוב הגוף

חיזוק שרירים וחיטוב הגוף

העיסוק במבנה הגוף הוא חלק אינהרנטי משגרת חיינו. התחושה שהבטן צברה שומן עודף, שהעור בירכיים ובזרועות מתדלדל ובאופן כללי שהגוף איננו מוצק כבעבר, מובילה אותנו לחיפוש פתרונות קסם, החל מדיאטות שונות , דרך מכשור להצרת היקפים וכלה בפעילות גופנית. ברוב המקרים, הפתרונות הללו, אינם מספקים, והתחושה שמתקבלת היא כאילו "אין מוצא". אבל – מסתבר שיש. בודי טייט, טיפול חדש, בטוח וחד פעמי של המסת שומן יכול להוביל לשינוי המיוחל בכאב מינימלי וכמעט ללא זמן החלמה.

 להתאהב בעצמך מחדש

ידית טיפול הבודי טייט, שהנה חלק מפלטפורמת  ה- Embrace RF, מהווה פריצת דרך בטיפולים אסתטיים ורפואיים לעיצוב הגוף – ולא בכדי. ההליך אותו היא מובילה הוא "זעיר פולשני" (חתכים זעירים ללא צלקת משמעותית) המצליח בו זמנית בזכות החימום העמוק של הרקמות הרכות העוריות והתת עוריות גם להמיס את עודפי השומן, גם למתוח את העור ולמצק אותו וגם לשפר את מראה הצלוליט. וכל זה בטיפול אחד הכולל זמן החלמה מינימלי ושומר על תוצאותיו האחידות לאורך זמן.  

 מתאים לי?

ברור שכן! במיוחד אם את מעוניינת:

  • לשאוב עודפי שומן מאזור הבטן העליונה והתחתונה.
  • לצמצם את היקף הזרועות ולמצק את העור המדלדל באזור.
  • למצק את העור ולהפרד ממראה הצלוליט.
  • לצמצם את היקף הירכיים ולחטב את האזור.

אקסלנס קליניק – לבחור בטובים ביותר

הניסיון הרחב, הפיקוח הרפואי, הסטנדרטים המחמירים שאינם מתפשרים על הפרטים הקטנים והגדולים כאחד, הטכנולוגיות המתקדמות בעולם, הטכניקות שעומדות בחוד החנית, הליווי האישי והשירות הקשוב והתומך הם סך החלקים שמרכיבים את השלם הטוב ביותר שיש – אקסלנס קליניק. הבית של המומחים המובילים בתחומי הפלסטיקה, האסתטיקה וה-WELL BEING. לפרטים צרו עמנו  קשר עוד היום בטלפון 04-8408888 או באמצעות טופס יצירת קשר באתר ונשמח להתאים לכם את הטיפול האופטימלי.

לקביעת פגישת ייעוץ

שם שלך
טלפון שלך
Invalid Input
Invalid Input
  • 04-8408888 ימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00-19:00
  • קרן קימת לישראל 68, קריית ביאליק
  • This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.