Skip to main content
צרו קשר: 04-8408888

Face tite inmode

Face tite inmode

עם הפנים קדימה

דחיית ניתוח פלסטי היא אחת המשאלות הרווחות בקרב מטופלים ומטופלות. כולם, בלי יוצא מהכלל, מנסים עד כמה שאפשר למצוא פתרונות ביניים מספקים שמחד יטפלו בבעיה הקונקרטית שמטרידה אותם ומאידך ייתרו את הניתוח והסיבוכים העלולים להתרחש במהלכו. טיפול מרפאתי חדש ומהפכני, פייס טייט שמו, מתיימר בהצלחה לעצב מחדש חלקים נרחבים בפנים ולהגיע לתוצאות מרשימות, ויחד עם זאת טבעיות, בדומה למתיחת פנים.

חתך קטן – אפקט גדול

פייס טייט הוא טיפול זעיר פולשני המתבצע תחת הרדמה מקומית או אלחוש קל ותוצאותיו זהות לאלו של ניתוח מתיחת פנים. הבונוס: טיפול אחד, ללא זמן החלמה או צלקות נראות לעין.

נשמע כמו חלום שמתגשם? בהחלט. הטכנולוגיה עליה מבוסס הפייס טייט, Embrace RF שמה, חכמה במיוחד: צינורית דקה המוחדרת מתחת לעור משחררת את אנרגיית גלי הרדיו המחממת את הרקמה באופן מדוד, ממיסה את השומן, מותחת את העור ומהדקת את הסיבים מחדש למראה הדוק ורענן.

מתאים לי?

ברור שכן! בייחוד אם את מעוניינת:

  • לשפר דרמטית את מראה העור הרפוי בפנים ובצוואר.
  • להמיס שומן ולהדק סנטר כפול.
  • לשפר את מראה קו הלסת.
  • להדק את הקפלים בצידי הפה והצוואר.

 אקסלנס קליניק – לבחור בטובים ביותר

הניסיון הרחב, הפיקוח הרפואי, הסטנדרטים המחמירים שאינם מתפשרים על הפרטים הקטנים והגדולים כאחד, הטכנולוגיות המתקדמות בעולם, הטכניקות שעומדות בחוד החנית, הליווי האישי והשירות הקשוב והתומך הם סך החלקים שמרכיבים את השלם הטוב ביותר שיש – אקסלנס קליניק. הבית של המומחים המובילים בתחומי הפלסטיקה, האסתטיקה וה-WELL BEING. לפרטים צרו עמנו  קשר עוד היום בטלפון 04-8408888 או באמצעות טופס יצירת קשר באתר ונשמח להתאים לכם את הטיפול האופטימלי.

לקביעת פגישת ייעוץ

שם שלך
טלפון שלך
Invalid Input
Invalid Input
  • 04-8408888 ימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00-19:00
  • קרן קימת לישראל 68, קריית ביאליק
  • This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.