Skip to main content
צרו קשר: 04-8408888

מורפיאוס 8 - טיפול אנטי אייג'ינג משולב וחדשני למיצוק פנים

Morpheus-8

טיפולי אנטי-אייג'ינג שואפים כבר עשרות שנים למתן את השפעתן הנוגסת של שיני הזמן ולהחזיר את המראה החיצוני שלנו כמה וכמה שנים לאחור.

יש טיפולים שמבטיחים הרבה יותר מאשר הם מקיימים ויש כאלו שעושים את העבודה בהצלחה יתרה.
החל מקרמים ומשחות מופלאות, וכלה במכשירים משוכללים מבוססי טכנולוגיות מתקדמות – אין ספק שמדובר על אחד התחומים הנחקרים והמתפתחים ביותר.

ככל שהשנים עוברות, כך לומדים יותר על הנושא ובהתאם לכך, טיפולי אנטי אייג ינג הולכים ונעשים יעילים יותר ויותר.

אחת המגמות המרכזיות כיום, היא להתבסס על כל הידע הרב שכבר הצטבר בנושא, ולשלב בין טכנולוגיות שהוכיחו את עצמן כיעילות, במטרה לקבל שלם הגדול מסכום חלקיו.

המאמר הבא מציג את אחד החידושים החמים בתחום, שנובע מהגישה המשלבת: מורפיוס 8 (morpheus 8) - טיפול אנטי אייג'ינג משולב מהפכני, שכובש את תעשיית היופי בסערה.

מהי בכלל התועלת של טיפולי אנטי אייג'ינג לפנים?

ככל שמתבגרים, עור הפנים והגוף עובר שינויים טבעיים. אנו מתחילים לראות את השינויים בהדרגה בדמות עור נפול, קמטים, שקעים, כתמים וחוסר אחידות בגוון העור.

הרבה אנשים מדווחים, כי השינויים במראה הפנים גורמים להם הרגשה לא נוחה, של פער בין הגיל המבוגר המשתקף מפניהם לבין התחושה הפנימית כי הם צעירים ברוחם, ומנהלים חיים פעילים, חיוניים ותוססים.

הפער הזה, הוא אחד הדברים שמובילים אנשים רבים לחפש אחר טיפולי אנטי אייג'ינג יעילים.

מורפיאוס 8 המלצות - טיפול פנים אנטי אייג'ינג משולב

מורפיאוס 8 הוא טיפול אנטי אייג'ינג המשתמש בטכנולוגיה מתקדמת, כדי לטפל בבעיות עור שונות ולקדם מראה צעיר יותר. ייחודו בכך, שהוא משלב שתי טכניקות לחידוש הקולגן שבעור, אשר יעילותן כבר הוכחה מחקרית:

  • מיקרונידלינג (Microneedling) – החדרת מחטים זעירות אל העור, ליצירת תגובה פיזיולוגית המעודדת את חידוש הקולגן.
  • אנרגיה בתדר רדיו (Radiofrequency , ובקיצור: RF) – משמשת לחדירה לשכבות העור העמוקות וחימום מבוקר שלהן, המגרה את הגוף לייצר סיבי קולגן.

למעשה, ההליך הטיפולי כולל החדרת מחטים זעירות לעור ובמקביל אליהן, החדרת אנרגיית RF.

תהליך זה מעודד את תגובת הריפוי הטבעית של הגוף, המוביל לעור מוצק וחלק יותר לאורך זמן.

מה הערך המוסף שיש למורפיאוס 8 בהשוואה למיקרונידלינג?

מאז הצגתו, יש בלבול מסוים סביב הדמיון בין מורפיאוס 8 לבין המיקרונידלינג המסורתי. למרות שהם דומים במובנים מסוימים, יש סיבות לכך שמורפיאוס 8 יעיל ומתקדם יותר מאשר מכשירים אחרים הזמינים כיום:

  • הוא פותח על ידי מומחים לטכנולוגיה דרמטולוגית (עורית) ונחשב לטכנולוגיה התת-עורית העמוקה ביותר הקיימת כיום בשוק, שאינה ניתוחית.
  • הוא היחידי שמסוגל להגיע לשומן תת עורי ולטפל בו. החדירה העמוקה אל מתחת לשכבות העור והשומן, מאפשרת למכשיר לבצע מניפולציה על השומן ולשפר את גמישות העור באזור המטופל.
  • תודות לבקרות עומק וטמפרטורה מדויקות להפליא, מטפל מיומן ומנוסה יכול לטפל באמצעותו בכל דבר, החל מקמטים עדינים וקמטים וכלה בצלקות אקנה ובגוון הכללי של העור.

המיקרונידלינג המסורתי עובד בצורה דומה למורפיאוס 8 בהיבט של אופן הטיפול והממשק בין המכשיר לבין המטופל, אך ללא שימוש בטכנולוגיית תדרי רדיו, וללא בקרות עומק וטמפרטורה מדויקות.

עומק החדירה של המחטים בטיפול מיקרונידלינג הוא הרבה יותר רדוד מזה של מורפיאוס 8 ולכן, גם השינוי שניתן להשיג בעקבות הטיפול הוא שטחי יותר.

הבדל מהותי נוסף בין שתי הטכניקות הוא, שטיפול מיקרונידלינג מיועד בעיקר לעור הפנים, אך מורפיאוס 8 מאפשר לטפל ברוב אזורי הגוף, משמש גם להפחתת מראה הצלוליט ומקדם קווי מתאר הדוקים וחלקים יותר.

מורפיאוס 8 לפני ואחרי

אפשר לבקש חוות דעת ולחפש ביקורות, אבל אין כמו תמונות לפני ואחרי כדי להמחיש את יכולותיו של טיפול אסתטי בהשגת שיפור נראה לעין. ב"אקסלנס קליניק", אחד ממוקדי הידע והסמכות הידועים בארץ בכל הקשור בטיפולים אסתטיים, מבינים עניין ומספקים למתעניינים ולמטופלים שמגיעים לייעוץ אוסף רחב של תמונות המשקף את כוחו של מורפיאוס 8.

התמונות ממחישות עד כמה הטיפול יעיל במיוחד להעלמת וטשטוש קמטים, למיצוק והרמת עור נפול, ולהחלקה של עור בעל מרקם לא אחיד.

מורפיאוס 8 - מחיר

עלות הטיפול נקבעת לאחר פגישת ייעוץ שבה נקבע מספר הטיפולים הדרוש בהתאם להגדרת צרכי המטופל.

חשוב להבין, שגם עם המחיר של טיפול בודד עם מורפיאוס 8 גבוהה יותר מזו של טיפולים אחרים, יש משמעות גם לאפקט המצטבר של הטיפול ובסופו של דבר, אם ניתן להשיג את התוצאה הרצויה בפחות טיפולים, יש לכך השפעה גדולה על עלות הטיפול הסופית.

אקסלנס קליניק – לבחור בטובים ביותר

ב"אקסלנס קליניק" מבינים שהעלות של הליך אסתטי עשוי להיות שיקול משמעותי עבור אנשים רבים ולכן, מציעים מחירים תחרותיים עבור טיפולי מורפיאוס 8. מתוך מדיניות של שקיפות בכל ההיבטים הנוגעים לשירות, במהלך הייעוץ צוות המרפאה מספק למטופל את כל המידע הדרוש לגבי עלות הטיפול ואף מציע אפשרויות מימון שונות שמסייעות להפוך את הטיפול הרצוי לזול ונגיש יותר.

מוכנים להחזיר את מחוגי השעון לאחור? מעוניינים בפנים מוצקות וצעירות יותר?
טיפול מורפיאוס 8 אצלנו, ב"אקסלנס קליניק" ייתן לכם את המענה הטוב ביותר.
הניסיון הרב, המסירות שלנו ומחויבותנו לספק תוצאות יוצאות דופן, עומדות כאן לשירותכם.

לתיאום פגישת ייעוץ, צרו קשר:
בטלפון 04-840-8888 | בדוא"ל This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. | ובכל אחד מהסניפים שלנו בתל אביב, באילת, ובקריות.

לקביעת פגישת ייעוץ

שם שלך
טלפון שלך
Invalid Input
Invalid Input
  • 04-8408888 ימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00-19:00
  • קרן קימת לישראל 68, קריית ביאליק
  • This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.