Skip to main content
צרו קשר: 04-8408888

שאלות ותשובות

אתן שאלתן - אנחנו עונים

שאלה: “זה הגיל בו אפשר להתחיל”. ממתי מומלץ להתחיל שגרת טיפולי יופי?

קשה מאוד להמליץ על גיל ספציפי להתחלת הטיפולים, כיוון שמה שמפריע לאחת בגיל 22 אולי לא מפריע לאחרת בת 35. יחד עם זאת, במידה ורצוננו לדחות עד כמה שאפשר את ההזדקנות ולשמר את מראה עור פנינו לאורך זמן, כדאי לנו ללמוד מהתנהלותן של הכוכבות ההוליוודיות ולדגום טיפולים אסתטיים כבר בגיל 30. טיפולים אלו מסייעים בלכידת הלחות בעור, בשמירה על , אשר מסייעים  מראה צעיר ובמניעת הופעתם של קמטים וכתמים על גבי העור.

שאלה: איך יודעים שהטיפולים בטוחים ?

אנו מבצעים את כל מגוון הטיפולים האסתטיים (למעט הטיפולים הכירורגיים) אצלנו בקליניקה, ומשתמשים בטכנלוגיות חדישות אשר נבדקו ואושרו לשימוש על ידי משרד הבריאות ובחומרי מילוי העומדים בתקנים המחמירים בעולם. זאת ועוד - מערך הטיפולים המבוצע בקליניקה עצמה אינו פולשני ועל כן כמעט ולא כרוך בסיבוכים או תופעות לוואי, לא דורש הרדמה ולא כולל חתכים או תפרים ומגוון החומרים שלנו מוביל באיכותו ומעניק למטופלים תוצאות ניכרות לאורך זמן. כמובן שגם הניתוחים הפלסטיים שלנו עומדים בסטנדרטים דומים ומגובים בצוות מנתחים וכירורגים בעלי נסיון עשיר ומוניטין בינלאומי.  

שאלה: אני רוצה הסרת שיער האם זה חלק ממגוון הטיפולים שלכם?

בהחלט! בקליניקה תוכלי להסיר שיער באמצעות לייזר ו-IPL, בהתאם למצב העור וצמיחת השיער שלך. 

שאלה: האם אתם מבצעים עיבוי שפתיים טבעי?
מאחר ומחקרים מראים שמראה השפתיים משפיע באופן ישיר על תחושת הביטחון העצמי של האישה, אנו ממליצים על הטיפול הזה בחום, למי שמרגישה שהיא זקוקה לו. את עיבוי השפתיים אנו מבצעים ע”י הזרקה של חומצה היאלורונית, אשר נמצאת בגוף האדם באופן טבעי ונחשבת כיום להליך האיכותי והבטוח ביותר.
שאלה: האם אתם מתמחים גם בטיפולים אינטימיים לנשים?

בוודאי! אין ספק שבשנים האחרונות תחום האסתטיקה הוגינלית התפתח והתקדם פלאים וכיום ניתן למצוא את שיטות הטיפול החדשניות ביותר בתחום גם בישראל. בעזרת גלי רדיו (RF) אשר משפרים את מרקם העור, אנו מבצעים מיצוק שפתיים פנימיות וטיפולי גניקולוגיה אסתטית ברמה הגבוהה בעולם. כלל הטיפולים בתחום זה מבוצעים בהליך פולשני ללא ניתוח, תוך שימוש בטכנולוגיית FREEZE המהפכנית.

שאלה: האם הקליניקה מציעה טיפולים בחומרי מילוי?

בוודאי. אנחנו מתגאים במערך הטיפולים שלנו למילוי קמטים ולהשבת נפח! בין הטיפולים המבוקשים ביותר שלנו תוכלו למצוא גם השבת נפח לצוואר, לאזורים שונים בפנים ולאזור המחשוף והידיים, ואותם, כמו גם את שאר האזורים הזקוקים להשבת נפח, אנו מבצעים עם  חומרי המילוי האיכותיים והמתקדמים ביותר בעולם. 

שאלה: היכן הקליניקה נמצאת? האם ניתן להגיע אליה ברכב פרטי ובתחבורה ציבורית??

לקליניקה שלנו שני סניפים, הממוקמים בסמוך לעורקי תנועה ותחבורה ראשיים: רחוב קרן קיימת לישראל קריית ביאליק ורחוב הארבעה 28, תל אביב. 

שאלה: יש לי כתמי עור וצלקות. האם תוכלו לסייע לי בטיפול בהן?

מניעת פיגמנטציה וטשטוש צלקות הם בין הטיפולים המבוקשים ביותר בקליניקה. במהלך טיפולים אלה אנו עושים שימוש בלייזר CO2  או באמצעות קרן אור (IPL) אשר מעניקים מענה אפקטיבי לכתמי שמש, כתמים הורמונליים, השפעות גיל, נזקי עישון, נגעים וצלקות(כולל אקנה) ועוד.

שאלה: כיצד ניתן ליצור קשר?

ניתן לפנות אלינו דרך האתר בטופס יצירת קשר או בשיחת טלפון למספר 04-8408888

שאלה: לדעתי יש לי מגוון בעיות של הזדקנות עור. האם אתם ממליצים ליצור תכנית טיפולים שלמה וייעודית??

אין ספק שהתשובה לשאלה זו הינה חד-משמעית: בהחלט! הגוף שלנו הולך ומתבגר ורק תכנית טיפולים מקיפה מסוגלת להעניק מענה למגוון מצבים המתרחשים במקביל, כמו קמטוטים, קמטים, רפיון העור, אקנה, כתמי עור נקודות חן וכדומה. כיוון שלכל אחת צרכים ייחודיים לה, אנחנו בהחלט ממליצים לקבוע פגישה ולהגיע אלינו לקליניקה לתכנון מערך טיפולים באופן מושכל ומוקפד. את תכנית הטיפול אנו מתאימים באופן אישי ויעודי לכל מטופל ומטופלת תוך התחשבות עילאית במצב עורו. ההתייעצות מתבצעת עם רופא עור מומחה ובמידת הצורך, גם עם מומחה בכירורגיה פלסטית.

שאלה: למי מתאימים הטיפולים?

מבחר הטיפולים שלנו מתאים גם לנשים וגם לגברים. למעשה, הוא מתאים לכל מי שמעוניין להתנסות בשיטות הטיפול היעילות והחדשניות בעולם ולהנות מליווי צמוד, סטנדרטים בלתי מתפשרים וצוות מקצועי מיומן ובעל ניסיון רב.

שאלה: מהן דרכי הטיפול המומלצות להצרת היקפים וצלוליט?

בקליניקה שלנו תוכלו למצוא את השיטות המובילות והיעילות להצרת היקפים ולטיפול בצלוליט. בין מגוון הפתרונות אפשר למצוא גם את הטכנולוגיה החדשנית לגאסי הפועלת באמצעות פולסים מגנטיים, את טכנולוגיית FREEZE אשר מסייעת להצרת היקפים באמצעות ואקום וכן את טכנולוגיית אולטראשייפ אשר מפרקת את תאי השומן בעזרת אולטראסאונד (גלי קול).

שאלה: מהן שעות הקבלה?

הקליניקה פתוחה בימים א' עד ה' בין השעות 10:00-19:00. בכדי שנוכל להבטיח לך תור בזמן הנוח ביותר עבורך, אנו ממליצים לתאם את התור מראש ככל האפשר.

לקביעת פגישת ייעוץ

שם שלך
טלפון שלך
Invalid Input
Invalid Input
  • 04-8408888 ימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00-19:00
  • קרן קימת לישראל 68, קריית ביאליק
  • This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.