Skip to main content
צרו קשר: 04-8408888

ניתוח הקטנת חזה

ניתוח הקטנת חזה

חזה גדול, והכוונה לכזה שאיננו פרופורציונלי, עלול להוות בעיה אמיתית  כאבי גב, תנועתיות מוגבלת, גירויים בעור, כאבי צוואר ואפילו בעיות נשימה הן רק חלק מתופעות הלוואי מהן סובלות נשים האוחזות בחזה מסוג זה. הפתרון עבורן - ניתוח הקטנת חזה, שמעבר לצמצום הטבעי של נפח השד הוא גם מעצב מחדש את השדיים  על שלל הזוויות שלהם. אגב, עבור מי שעוסקת בפעילות גופנית (או מעוניינת אך איננה יכולה עקב גודל החזה), ניתוח הקטנת החזה הוא הפתרון  היעיל עבורן שיעניק להן, כמו גם לאחרות, חזות אסופה, קלה ומוצקה יותר. 

לאיזה גילאים הניתוח מתאים

על מנת לעבור ניתוח הקטנת חזה על המטופלת להיות במצב גופני בשל, כלומר רק כאשר החזה הגיע לצורתו וגודלו הסופיים, על פי רוב לאחר גיל 17 ובכל מקרה, רק לאחר פגישת ייעוץ מקיפה אצל אחד מהכירורגים הפלסטיים המובילים של אקסלנס קליניק, שלהם ניסיון מצטבר של מאות מטופלות מרוצות ועשרות שנות ניתוחים.  

רגע לפני הניתוח

כל מטופלת המיועדת לניתוח הקטנת חזה ושגילה מעל 30 מחוייבת בבדיקת ממוגרפיה מקיפה לפני הניתוח. בפגישה עם המנתח תשוחחו על המטרות המנחות אותך עד לרמת גודל המידה אליה את מעוניינת לעבור. 

במהלך הניתוח

ניתוח הקטנת חזה מתבצע תחת הרדמה מלאה ובמהלכו מתרחשים במקביל שלושה אלמנטים: הקטנת נפח השד, הרמת השד, הסרת עודפי עור, מיקום מחודש של הפטמה והתאמת העוטרה לגודלו החדש של השד למראה פורפורציוני. מספר החתכים  נקבע לפי שיקול דעתו של המנתח, כאשר בדרך כלל מיקומם הנו סביב הפטמה, מתחת לשדיים וכן חתך אנכי המתחיל בפטמה ויורד כלפי מטה.

החלמה מניתוח הקטנת שדיים

ההחלמה מניתוח זה איננה מורכבת וכוללת לרוב אשפוז של לילה אחד וכמה ימי מנוחה בבית, לאחריהם תוכלי לחזור לשגרת חייך באופן כמעט מלא, כאשר בשלב הראשון לא תוכלי להתאמץ באופן מיוחד (הרמת משקל כבד, קפיצות וכדומה) ותתבקשי ללבוש חזייה ייעודית.  

אקסלנס קליניק – לבחור בטובים ביותר

הניסיון הרחב, הפיקוח הרפואי, הסטנדרטים המחמירים שאינם מתפשרים על הפרטים הקטנים והגדולים כאחד, הטכנולוגיות המתקדמות בעולם, הטכניקות שעומדות בחוד החנית, הליווי האישי והשירות הקשוב והתומך הם סך החלקים שמרכיבים את השלם הטוב ביותר שיש – אקסלנס קליניק. הבית של המומחים המובילים בתחומי הפלסטיקה, האסתטיקה וה-WELL BEING לפרטים צרו עמנו  קשר עוד היום בטלפון 04-8408888 או מלאי את טופס יצירת קשר באתר על מנת שנוכל להתאים לך את הטיפול המתאים ביותר. 

לקביעת פגישת ייעוץ

שם שלך
טלפון שלך
Invalid Input
Invalid Input
  • 04-8408888 ימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00-19:00
  • קרן קימת לישראל 68, קריית ביאליק
  • This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.